برنامه اردوی های ملی در سال 91 اعلام شد

برنامه اردوی های ملی در سال 91 اعلام شد

 

نوا آرمادا سرمربی اندونزیایی تیم ملی بدمینتون برنامه تیم های ملی در سال 91 را به کمیته تیم های ملی ارائه کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، براساس این برنامه تمرکز فدراسیون در سال 91 برای برگزاری اردوهای ملی در رده جوانان و نوجوانان است تا این ورزشکاران بتوانند پشتوانه مناسبی جهت ارتقا سطح ورزش قهرمانی بدمینتون در آینده ای نزدیک باشند. به همین جهت در نخستین گام بدمینتون بازان زیر 19 سال که موفق به کسب عناوین برتر در مسابقات انتخابی شدند در دو بخش بانوان و آقایان 6 تا 12 تیر به کمپ پیشرفته مالزی اعزام می شوند و سپس در تاریخ 12 تا 18 تیر به مسابقات جوانان آسیا در کره جنوبی خواهند رفت.

در کنار حمایت کامل از بزرگسالان که بدنه اصلی تیم ملی هستند فدراسیون بدمینتون در طی دوسال گذشته برنامه مدونی را جهت جوانان و نوجوانان داشته که اکنون با ارتقا قابل توجه این بدمینتون بازان همانند صدرالدین صادقی، فرزین خانجانی، مهران شهبازی در بخش آقایان و نیکی طرفی نژاد و ثریا آقایی در بخش بانوان امیدهای زیادی برای داشتن تیم ملی قدرتمند در آینده ای نزدیک شکل گرفته است.
براساس این برنامه در حال حاضر کمپ تیم های ملی مختص برگزاری اردوی متمرکز جوانان و نوجوانان است و در آینده ای نزدیک برنامه رده سنی بزرگسالان نیز توسط نواآرمادا اعلام خواهد شد.

نویسنده مطلب: حامد کریمی

حامد کریمی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...