اولین جلسه کمیته فرهنگی هیئت های بدمینتون سراسر کشور  در تهران برگزار شد

اولین جلسه کمیته فرهنگی هیئت های بدمینتون سراسر کشور در تهران برگزار شد

اولین جلسه کمیته فرهنگی هیئت های بدمینتون سراسر کشور  در تهران برگزار شد

اولین جلسه کمیته فرهنگی هیئت های بدمینتون سراسر کشور عصر(سه شنبه 30 خرداد) در تهران برگزار شد. به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون پیش نمازی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در این جلسه پس از شنیدن گزارش عملکرد رئیس فدراسیون بدمینتون و نظرات مسولان کمیته های فرهنگی هیئت های بدمینتون گفت: فدراسیون بدمینتون اولین فدراسیونی است که در برگزاری جلسه مشترک روسای کمیته فرهنگی هیئت های سراسر کشور پیش قدم شده و این جای تشکر دارد. من امیدوارم که تمام هیئت های بدمینتون در اولین گام با تشکیل یک اتاق فکر در کمیته فرهنگی بتوانند محملی برای خلاقیت و ارائه نظرات برای کارهای فرهنگی باشند.

 

 

برای دیدن متن کامل خبر به قسمت ادامه مطلب مراجعه کنید

وی افزود: ایجاد یک بانک اطلاعات از اعضا و توانایی های آنها در زمینه های مختلف می تواند گام خوبی برای برنامه ریزی و استفاده از توان مجموعه باشد.پیش نمازی با اشاره به اقداماتی که در معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته است، تصریح کرد:  ما در یک برنامه بلند مدت طرح مربی محوری در حوزه فرهنگی را در دستور کار داریم. مهمترین واسطه میان ما و ورزشکاران مربیان هستند و آنها می توانند مفاهیم را منتقل کنند،وی ادامه داد: من در سفرهای استانی هم دیدار با مربیان را در اولویت کارها قرار داده ام تا با تحکیم روابط میان مربیان و ورزشکاران بتوانیم تاثیر گذار باشیم. چراکه نفوذی که مربیان ورزشی بر روی شاگردانشان دارند را معلمان مدارس هم ندارند. لذا ما از اداره کل استان ها خواسته ایم تا در اولین گام 14 مربی ارشد استان را به ما معرفی کنند تا در همایش ها و برنامه های باز آموزی بتوانیم این ارتباط را برقرار کنیممعاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در ادامه در پیشنهاداتی به روسای کمیته های فرهنگی هیئت ها گفت: ایجاد شبکه ارتباطی پیامکی، تهیه فیلم های کوتاه برای معرفی قهرمانان و ارزش های اخلاقی از جمله اقداماتی است که می توانید انجام دهید.
وی با بیان اینکه باید سالن های ورزشی عاری از هر گونه آلودگی بصری شوند گفت: این وظیفه شماست که نسبت به متناسب سازی فضای ورزشگاه ها و سالنهای ورزشی اقدام کنید. نوسازی تابلوها، به کارگیری المان های فرهنگی مناسب می تواند گام مقدماتی خوبی در این زمینه باشد

نویسنده مطلب: حامد کریمی

حامد کریمی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...